'آصفری' دبیر شورای رییسان كمیسیونهای مجلس شد
رییس مجلس شورای اسلامی در حكمی 'محمد حسن آصفری' نماینده اراك را به سمت دبیر شورای رییسان كمیسیونهای مجلس منصوب كرد.
به گزارش ایرنا، در حكم 'علی لاریجانی' خطاب به 'محمد حسن آصفری' نماینده اراك آمده است: با توجه به فعال شدن شورای رییسان كمیسیونهای مجلس شورای اسلامی و لزوم داشتن دبیرخانهای پرتحرك، جنابعالی به عنوان دبیر شورای مذكور منصوب میشوید.
آصفری پیش از نمایندگی مجلس نهم، فرماندار اراك بود.
به گزارش ایرنا، در حكم 'علی لاریجانی' خطاب به 'محمد حسن آصفری' نماینده اراك آمده است: با توجه به فعال شدن شورای رییسان كمیسیونهای مجلس شورای اسلامی و لزوم داشتن دبیرخانهای پرتحرك، جنابعالی به عنوان دبیر شورای مذكور منصوب میشوید.
آصفری پیش از نمایندگی مجلس نهم، فرماندار اراك بود.
+ نوشته شده در شنبه ۱۳۹۱/۰۵/۱۴ ساعت ۹:۳ ب.ظ توسط گروه ایران جوان
|