شکست استقلال مقابل الهلال در آزادی
در ادامه مسابقه الهلال با در اختیار گرفتن میانه زمین حملات محتلفی را روی دروازه استقلال انجام داد و روی یکی از همین موقعیتها تک گل این بازی را وارد دروازه استقلال کرد.
نواف العابد در دقیقه ۳۵ روی اشتباه جواد نکونام، توپ را از گوشه محوطه شش قدم استقلال وارد دروازه مهدی رحمتی دروازهبان این تیم کرد.
نیمه اول بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع الهلال به پایان رسید.
استقلال نیمه دوم را با دو تعویض آغاز کرد؛ هاشم بیک زاده و ایمان موسوی. تیم دوم لیگ برتر ایران با این دو تعویض نفوذهای خوبی روی دروازه الهلال صورت داد ولی نتوانست به گل برسد.
در نیمه دوم استقلال با اصرار به سانتر از جناح چپ بارها توپ ها روی دروازه الهلال فرستاد که نتیجهای برای این تیم نداشت.
برخی از هواداران استقلال که امید داشتند که این تیم مانند بازی رفت بتواند گل خورده را جبران کند و در نهایت پیروز این بازی شود ولی این اتفاق تا انتهای مسابقه رخ نداد و الهلال توانست بازی را کنترل کند.
استقلال با وجود باخت مقابل الهلال صدرنشین گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا باقی ماند. چهارشنبه در دیگر بازیهای لیگ قهرمانان آسیا تراکتور سازی در تبریز با الشباب و سپاهان با الاهلی بازی خواهد کرد.